Samenwerking met Vodafone Business: nieuwe in-car infotainmentdiensten voor Kia-rijders
- Meerjarig partnership in meer dan 40 Europese landen
- Nieuwe infotainmentfuncties voor Kia-modellen, te beginnen met een nieuwe audiostreamingservice
- Verkenning van mogelijkheden op het gebied van videostreaming en WiFi-hotspots en interactieve functies voor Europese Kia-modellen
Kia-rijders krijgen, dankzij de verlenging van de strategische samenwerking tussen de Hyundai Motor Group en Vodafone Business, toegang tot geavanceerde connected in-car streaming- en infotainmentdiensten. De nieuwe Internet of Things-connectiviteit (IoT) wordt op termijn uitgerold in meer dan 40 Europese landen.
Met de nieuwe IoT Connectivity-simkaarten van Vodafone Business bieden de modellen van Kia een breed scala aan nieuwe services op het vlak van streaming of andere features via Wi-Fi hotspots. Door gebruik te maken van de kracht en de geografische schaal van het toonaangevende wereldwijde IoT-platform van Vodafone Business, dat al 160 miljoen connecties ondersteunt, maakt Kia een belangrijke stap richting een leiderschapspositie op het gebied van innovatieve mobiliteitsoplossingen.
Over Kia
Kia (www.kia.com) is een aanbieder van mobiliteit en wil klanten wereldwijd door beweging inspireren. Kia, opgericht in 1944, levert al meer dan 75 jaar mobiliteitsoplossingen. Met 52.000 werknemers wereldwijd, een aanwezigheid in meer dan 190 markten en productiefaciliteiten in zes landen, vermarkt het bedrijf vandaag de dag zo’n drie miljoen voertuigen per jaar. Kia loopt voorop in het bereikbaar maken van geëlektrificeerd rijden en ontwikkelt een groeiend aanbod van mobiliteitsdiensten, waar miljoenen mensen over de hele wereld gebruik van maken. De slogan van het bedrijf - ‘Movement that inspires’ – staat voor de toewijding van Kia om consumenten te inspireren door middel van zijn producten en diensten.