Kia verlengt partnership met FIFA tot en met 2030
- Kia blijft officiële mobiliteitspartner van de FIFA
Kia heeft de langdurige samenwerking met de FIFA verlengd tot en met 2030. Het hernieuwde partnership omvat een breed scala aan prestigieuze FIFA-competities, waaronder de langverwachte FIFA Women's World Cup 2023TM en FIFA World Cup 2026TM. Kia ondersteunt de FIFA samen met Hyundai al meer dan twee decennia en de partners richten zich nu met name op de groei en ontwikkeling van het vrouwenvoetbal.
“We zijn verheugd om onze langdurige samenwerking voort te zetten. Door de jaren heen heeft Kia consequent zijn toewijding getoond om de FIFA te steunen, en we waarderen de inzet om de algehele ervaring tijdens onze toernooien te verbeteren”, zegt FIFA-voorzitter Gianni Infantino. “Samen blijven we hard werken aan het verenigen van de wereld via voetbal.”
Kia blijft zich als officiële partner van de FIFA richten op het verzekeren van naadloze en efficiënte mobiliteit tijdens de wereldwijde evenementen en competities.
Over Kia
Kia (www.kia.com) is een aanbieder van mobiliteit en wil klanten wereldwijd door beweging inspireren. Kia, opgericht in 1944, levert al meer dan 75 jaar mobiliteitsoplossingen. Met 52.000 werknemers wereldwijd, een aanwezigheid in meer dan 190 markten en productiefaciliteiten in zes landen, vermarkt het bedrijf vandaag de dag zo’n drie miljoen voertuigen per jaar. Kia loopt voorop in het bereikbaar maken van geëlektrificeerd rijden en ontwikkelt een groeiend aanbod van mobiliteitsdiensten, waar miljoenen mensen over de hele wereld gebruik van maken. De slogan van het bedrijf - ‘Movement that inspires’ – staat voor de toewijding van Kia om consumenten te inspireren door middel van zijn producten en diensten.